Ork

Min ork är slut, jag känner mig som en höna utan huvud! Runt, runt, runt går det utan att något vettigt händer.
Kvällen bjuder på jobb. Imorgon är det barndags och det ska bli så mysigt! Jag saknar och längtar.

1:a advent närmar sig med stormsteg! På lördagkväll är det vi som pyntar för advent. Allt annat jul pynt får inte riktigt komma fram förrän jag har fyllt åt och imorgon är det en vecka dit! Det känns som det var förra månaden jag fyllde år sist, är det så här det ska kännas nu när man blir gammal? Att åren springer iväg och jag får snällt åka med vare sig jag vill eller ej?


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jo, så är det. det går snabbare och snabbare och innan men ens hinner tänka efter har man fyllt 40 och 50 och 60 och...

2009-11-27 @ 09:53:03
URL: http://asonet.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina - Happily Ever After

hoppas allt är bra med dig! =)

2009-12-18 @ 14:26:36
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0