Tärnor

Bröllop bröllop bröllop!

Jag har skaffat mig tärnor! Underbart. Jag ska ha två tärnor, de har känt mig olika länge och känner mig på olika sätt därför tror jag att de kommer komplettera varandra utmärkt. Jag känner dessutom ett stort förtroende för dem att de kommer göra "allt" för mig den stora dagen (helgen) och sätta sina egna behov "åt sidan". Det är en balansgång att känna vad som förväntas av en som tärna samt vad jag som brud kan förvänta mig av tärnorna. Jag känner därför att det är super skönt att jag och mina tärnor redan idag har en rak och ärlig kommunikation. 


Bild lånad från wedding-guru.co.uk

Kommentarer
Postat av: Viktkamp

spännande att gifta sig =)

2009-11-18 @ 21:08:44
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0