Eftermiddagskul!

Det blev Ikeabesök med lunch och därefter blev vi bjudna på plättar hos Kims bästis!
När vi körde hem somnade Godingen i bilen och sen var det kvällsfika med mina föräldrar.
Nu läser mannen godnattsagan då vår Goding är supertrött eftersom det var en tidigt morgon.



Nya STORA Ikea. Jag var tyvärr inte så imponerad, det var verkligen stort men "rummen" var ganska tråkiga och det är dem jag tycker är roliga och inspirerande.

De klassiska Ikeaköttbullarna!
 
Kims mat                       Min mat
Det slutade med att Kim åt alla sina köttbullar, hälften av mina och två av mina potatisar! Jag fick smaka några av Kims pommes, det var ju generöst :)

Kim ritar! Det var det roligaste på hela Ikea, förutom att få välja ramar.


Gissa vem som gömmer sig här?


Kim önskar sig: " En sån stol som Ugglan har" (i Nalle Puh)

Hoppas ni haft en bra dag ni med!


Kommentarer
Postat av: Läs Mig Nu

Vad roligt. Jag älskar IKEA.

2009-10-28 @ 19:44:16
URL: http://lasmignu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0