En ovanlig åkomma

Jag har musikschizofreni!
Jag vaknar med musik i huvudet i princip varje morgon.
Sången/låten/melodin som dyker upp i huvudet verka rinte ha något med gårdagens aktivitet eller hjärnans nattliga spöken (drömmarna) att göra. Det är nämligen allt från hiphop, rock, country till dansband.
De finns där i bakgrunden hela morgonen och största delen av dagen. 
Jag slår upp mina blå, sätter fötterna i golvet och PLAY. (Tänk lite Ally McBeal stuk på det hela)

Jag tänkte att jag skulle försöka dokumentera min "hjärnmusik" och se om jag kan urskilja något mönster.
Är det några känslor jag förtrycker? Vill musiken säga mig något? är musiken en hint om hur resten av dagen kommer arta sig?

Vi börjar med det som spelades i mitt lilla huvud i morse.



En dålig dag ur musikalisktperspektiv!


Kommentarer
Postat av: Gin

hahaha! Jag är precis likadan! :) Fast när samma låt snurrar för 864:e gången samma dag är det lite irriterande! Kul idé att lägga upp dem i bloggen! Dagens themesong typ :D

2009-10-19 @ 10:10:18
URL: http://lattens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0