I kontakt med mina känslor

Jag känner så här idag:
 1


2


Idag är en sådan dag är allt är fel, världen är orättviss och elak.
Gud finns inte, ingen godhet, inget öde och karma har man slutat sätta sitt hopp till.
Det känns som någon hånskrattar och sätter käppar i hjulet på ens tappra försök att skapa det liv man drömt om.

Jag hoppas att kvällens mjölkchoklad, skorpor och popcorn ska få mig på bättre tankar och humör.



Update:
Det är Tacksägelsedagen idag! Då ska inte jag sitta här och förbanna Gud (eller vem/vad det nu är, Ödet, Allaha, kalla det vad du vill) utan ta på mig regnkläder och gå och tända ljus i kyrkan! Det om något borde ju göra att jag kan släppa mina deppiga tankar. Ja jag är beredd att ge det ett försök ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0