Kattmys

Man måste kramas lite varje dag.


Idag är det jobb och jobb, som gäller. Mat, mat och mat!
Äter hela tiden tycker jag...fortfarande, trots att jag idag får lov att äta KOLHYDRATER! Mer än innan. Lite, en skiva surdegsbröd blev det till frukost.
Äggen har blivit en vana, ett stekt ägg går lätt och snabbt ner. Gott är det också. Kokt har jag fortfarande lite svårt för.

Nästa vecka bär det av till GeKås för mig och mannen. Tanken är att förnödenheter och alla julklppar ska inhandlas.
På GeKås hemsida kan man hitta en shoppingguide:
"Förberedelser:
1.
Inventera ditt hem; Garderoberna, skafferiet, verktygslådan, o s v.
2. Skriv en inköpslista.
3. Ät en rejäl frukost och ta på ett par bekväma skor."

Jodåsåatt!
Jo, frukost kommer jag äta, och skor ska alltid vara snygga! Bekväma kommer alltid i andra hand.
Inventera? Jag köper det jag vill.
Inköpslista? Jag köper det jag vill.





Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

kattmys är inte fel! :-)



kram

2009-10-01 @ 15:37:45
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0