Synd Nr 4

Varje gång jag tittar i spegeln möts jag av denna synen!



Jag börjar bli trött på färgen, men den försvinner inte hur många "Grattis och vad kul för deras skull" tankar jag än tänker. Jag skulle vilja vältra mig i avund i ca ett halvår, sen damma av mig själv och ta tag i livet.
Ett liv som inte verkar gå min väg.
Eller går det inte för att jag inte förväntar mig att det inte ska gå? Jag förväntar mig avund och att aldrig få bli nöjd och glad. Idioti borde även det vara en dödssynd. Det ägnar jag mig en hel del åt.
Ikväll ska det promeneras med en vän som har samma problem som jag och jösses vad vi kommer lysa grönt.
Så är ni i syd Sverige och ser ett enormt starkt grönt sken, bli inte rädda, det är inte Aliens, utan endast jag och min vän på promenix!


Kommentarer
Postat av: Bloggfobi

Blir man grön av att käka kryptonit alltså?

2009-10-12 @ 18:09:01
URL: http://bloggfobi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0