Gomorron

God morgon denna måndag!
I detta hem är det tillbaka till verkligheten som man brukar säga eller om man hellre föredrar, allvaret börjar igen :)
Morgonen började med en promenad runt stadens vatten med maken, därefter en god sund frukost. Så slutet på semestern kunde inte börjat bättre. Känns bar att komma upp och iväg ordentligt.
Mannen är redan på jobb och ska jobba till sena sena kvällen, jag däremot ska endast jobba 6 timmar denna måndag. 6 effektiva och förhoppningsvis glädjande timmar.

Om 6 veckor kommer, om allt går så smidigt som vi tänkt, vårt mobilaliv förenklas avsevärt, och blogg möjligheterna öka enormt!
Känns lite tramsigt och jag bryr mig inte direkt om när någon annan köper en ny telefon, men jag längtar verkligen efter denna nya "mobil"


Skynda skynda min lilla Iphone(4)


Nu ska jag ta tag i dagens klädval!

Hoppas ni har en härlig start på denna dag.

//Sofia


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Åh jag vill också ha en =)

2010-08-30 @ 15:54:42
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Sofia

:) Slå till du med :)

2010-08-30 @ 19:01:26
URL: http://whatiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0