"Lördag"

Idag har vi varit alldeles lediga och det var alldeles underbart! Eller ok, jag hade ett litet möte imorse, men vi åt mest bullar (frallor för er som bor norr om Helsingborg) och drack kaffe så det räknades nästan inte. Sedan sol, lite bad, minigolf och en trevlig kväll med Kims mamma och bonuspappa.

Nu måste jag gå in till min underbara säng och boken, boken som jag tycker är så läskig att jag måste lägga den ifrån mig efter ett 40-tal sidor och krypa tätt intill maken och tänka på bebisar, kladdkaka, solen och andra trevligheter för att kunna somna!

God natt


Något att tänka på om en stund när boken blir för läskig,
annars får jag lägga boken i frysen som Joey* ;)





*I Vänner, när han läser The Shining, för er icke Vännernördar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0