Morgonstund

Denna dagen hade inte det bästa starten men det går på rätt håll, snart ska jordgubbar med mjölk avnjutas som ett komplement till frukosten som består av kaffe, mitt eget surdegsbröd som jag idag har Philadelphia och lemon curd på! Mums!

Igår var den sämsta dagen på länge länge, tur de inte kommer för ofta. Tyvärr blir det så när man jobbar inom service, andra människors humör smittar efter någon timme, och har man då som jag hade en ovilja till att jobba ( pga. tråkigheter sist jag jobbade) så gör det inte saken bättre. Men det fina med det hela är att jag har få, väldigt få dåliga dagar på mitt jobb och det är jag otroligt glad för 

Denna dagen hade inte det bästa starten men det går på rätt håll, snart ska jordgubbar med mjölk avnjutas som ett komplement till frukosten som består av kaffe, mitt eget surdegsbröd som jag idag har Philadelphia och lemon curd på! Mums!

Igår var den sämsta dagen på länge länge, tur de inte kommer för ofta. Tyvärr blir det så när man jobbar inom service, andra människors humör smittar efter någon timme, och har man då som jag hade en ovilja till att jobba ( pga. tråkigheter sist jag jobbade) så gör det inte saken bättre. Men det fina med det hela är att jag har få, väldigt få dåliga dagar på mitt jobb och det är jag otroligt glad för!

Så nu startar jag dagen med gubbarna!

Midsommar 2006


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

haha schysst bild =)

2010-07-06 @ 11:59:27
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0