Arg!

Jag är arg och ledsen!
Talade med sjukhuset ang min smärta men tyvärr fick jag inget vettigt svar utan endast några snäsiga kommentarer till svar. Blir det inte bättre under kvällen är det jag som besöker akuten ikväll! Så här ont ska man inte behöva ha. Jag fick det "goda" rådet att ta två alvedon "Så ska det gå över ska du se" att jag redan hade tagit smärtstillande som inte hjälp som det brukar tog hon inget notis om. Usch sådan människor retar gallfeber på mig!

Det är svårt att tänka på något annat än just smärtan när den är konstant!
Men jag gör ett försök och tar ännu en gång upp jakten på en klänning till det stundande bröllopet, idag får jakten dock gå på nätet.

  
Något annat jag drömmer om idag är ett kakfat från JellyBean! Kan inte bestämma mig för färg, dessa 3 är favoriterna! (Bilder lånade från frapp.se)

Ni som inte lider av enorm smärta ;)-Ut o njut i solen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0