Dagen efter



Fin fin tärna!


Moi

 
Bilderna får tala för sig själv


Gott


Första dansen som man och fru

Blommor, tal, mat, dricka, dans, tårar och skratt. Alla ingredienser i ett lyckat Bröllop!
Gårdagen var mycket trevlig, maten var underbar och drickan var god :) Det har känts i huvudet idag, en riktg slappedag har det varit.
Middag hos svärföräldrarna och sedan hade vi frilek dvs alla familjemedlemmar gjorde vad de kände för tills det var dags för kvällsfika och läggdags för Kim. Nu sover hjärtat gott, mannen tränar, jag äter M&M och ser dålig tv. Kanske dags att ta tag i den där träningen imorgon?


Hoppas ni haft en skön helg!


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Fina bilder! Jag funderade också på att ta tag i den där träningen idag men... det spöregnar ju här! ;) Hoppas du har mer tur! Kram

2010-09-13 @ 09:29:35
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 22:27:17
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0