Freda freda freda!

Så härligt! Jag har längtat, mys med Kim och maken hela långa dagen! Kanske blir det lite utgång för mig ikväll, men jag har inte bestämmt mig än, får se vad jag känner för. Sov riktigt dåligt inatt, och som sagt det vankas bröllop imorgon. Och Lik är inte looken jag är ute efter :)

Det är ett regnigt Malmö jag vaknade till idag, bättre verkar det inte bli heller. Tyvärr, det är regnkläder på om vi ska vara ute idag. Hoppa i vattenpölar är aldrig tråkigt, inte ens när man är 28! Men det är bra att ha med ett barn, som ursäkt...

Innan det ska hoppas i några pölar så ska det ätas lite, vikas lite tvätt och annat små fix!

Ska ni förresten gå ut i kväll ska ni här få se hur man ska och inte ska dansa! Haha


SKA INTE



 SKA



Riktigt kul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0