Sunshine

Här vaknar vi till ännu en dag med strålande sol och blå himmel.
Efter att endast sett maken 1 timme på hela helgen har vi nu måndag morgon suttit ner och ätit en riktig mysfrukost tillsammans.
Snart ska vi iväg och fixa klart det sista med vår bil, imorgon lämnas den nämligen bort och vi "får" en ny!!
Ska faktiskt bli riktigt kul med en ny bil, jag glädjer mig, men det känns lite vemodigt att lämna ifrån sig den andra. Konstigt att man kan ha känslor för en bli men jag älskar den. Hoppas den nya ger mig lika mycket glädje :) 



Vår fina himmel, nästan samma färg som på nya bilen ;)

Hoppas ni haft en bra start på denna nya vecka!

Måndags kramar till er!

//Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0