Andras åldrande

Andras åldrande ja, mitt tycker jag nämligen inte om att prata om.
Idag när jag åt frukost tittade jag på ett "talkshow" program på tv3 och gäst var Ted Danson!

Ni vet, killen som äger baren i Cheers och är den biologiska pappan i Tre män och en baby, och Tre män och en liten tjej.
Den här killen


JA han tänker ni.
Ja han, fast inte nu längre. Nu ser han ut så här

    

Han har blivit lite till åren. Och jag, som uppenbarligen inte hade vaknat, blir förvånad. Uppriktigt förvånad.
"VA? Är han SÅÅÅÅ gammal" lät det i mitt huvud.
Jag älskade ju Tre män och en baby 1992 så det vore ju märkligt mon Ted Danson inte åldrats.
Men ändå. Detta var min onsdagsmorgons reflektion. Man kan inte säga att min hjärna gå på högvarv, det kan man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0