Rädd

Mannen och Kim är och tittar på ny bil.
Jag är rädd att de helt plötsligt står i dörren och säger:
VI ÄR MED BIL!

Lite rädd... men jag har viktigare saker att göra är att gå och vara rädd hela tiden, städa lite tillexempel. Jag gillar att städa.
Verkligen!!
För hittar jag allt jag blivit av med och allt mannen gömt för mig. Gömt? Tänker ni nu.
Jo då! Jag är en riktig liten slarvmaja. Det uppskattas icke av någon annan än mig i detta hem.
Så när Maken blir trött på mig gömmer han mina saker.
Idag har jag hittat:

Min mobil bland cd-skivorna

Kameran bakom en ram på en hylla

Plattången i bokhyllan mellan några böcker

 

Jag städar spänt vidare…


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0