Köksdrömmar

God morgon tisdag!
Morgonpromenaden och frukosten är avklarad, maken iväg skickad till jobb och jag ska alldeles strax hoppa ner i badet. Man får passa på att lyxa till det när man inte börja jobba förrän kl 12, ett skönt bad efter en ganska kylig promenad, även om man blev varm i solen och av tempot sitter kylan på något sätt kvar i kroppen tycker jag.

Men innan badet ska jag se var jag kan hitta en sådan här skönhet till bästa pris



Jag älskar att baka och laga mat! En bra köksassistent är verkligen ett måste då, jag har hittils lånat min mammas som hon köpte någon gång på 80-talet! Men den lämnade oss tyvärr hastigt för någon vecka sedan då den började brinna mitt i mitt surdegsbrödbak!! Så vi får helt enkelt tacka för en lång och trogen tjänst för den har fungerat perfekt i alla år. Så nu drömmer jag alltså om en Kitchen Aid!

Hoppas att ni som jag ser solens strålar och njuter av denna morgon!

Kram på er
// Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0