Solen

Den är här! Solen, och den hindrar mig från att sitta vid en dator och skriva superviktiga och intressanta inlägg som ni fullkomligt rusar in här för att få läsa. Welcome!

Jga har njutit till fullo av en gångna helgen men sol, bad, sol, bad, vänner, mat, drinkar, mat, sol, drinkar jordgubbar och mer sol! Samlt energi inför kommande två veckor där det väntas jobb 10 av 14 dagar. Kim blev lämnad i tidigt imorse för semester hos sin mamma i 2 veckor, vi ska ses en sväng senare i veckan och tur är det, jag kommer längta mig tokig!
Jag längtar så till vår semester och håller tummarna hårt hårt för att vädert håller i sig. Tänk om vi kan få behålla denna ljuliga sol och värme hela sommaren!

Nu ska jag köra ett race genom lägenheten samt sätta på kaffe!


Livsnjutare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0