Höstmånad

Nu är den här på riktigt, hösten. I alla fall om man tittar på kalendern!

Denna morgon har börjat betydligt lugnare än de två tidigare denna vecka, ingen promenad vilket innebar att jag sov till kl 8. Det var verkligen välbehövligt. Hade kunnat somna vid 21.45 igår men det var final dasg i So You Think You Can Dance, mitt absoluta favortitprogram!! Gårddagens program var underbart, en fröjd för ögonen.
Att jag redan vet vem som viner spelar inte så stor roll för mig, jag tycker helt enkelt bara om att titta på danserna!

När jag slog upp mina blå denna onsdag var Bröllop det första jag kom att tänka på. Vi ska nämligen på ett nästa lördag och jag ahr ingen aning om vad jag ska ha på mig!! Hjälp! Så idag när jag och Gudsonen ska å några ärenden ska jag titta inom några affärer och se om där finns något som jag kan tänka mig.


Kanske något i denna stilen? Bild lånad från HM.

Nu kom Gudsonen, eller Varförkillen som jag kallar honom :)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

skit snygg klänning, ryckte in min jag-vill-ha-tarm

2010-09-01 @ 19:19:38
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: elinjosefine

Ja visst är det härligt i bokskogen. Var somsagt 2 år sen jag var där sist har ju flyttat från Skåne.



Den klänningen var väldigt söt :) Go for it!!

2010-09-01 @ 19:40:17
URL: http://elinjosefine.blogspot.com
Postat av: Sofia

Visst är den söt. Vi får se vad det blir till bröllopet :)

2010-09-02 @ 09:32:02
URL: http://whatiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0