Sov gott

Har haft en riktg myskväll hos finaste vännen med filmen "a quiet little marriage", gräddbullar, popcorn och så klart prat, prat, prat om allt viktigt och oviktigt. En alldeles vanlig tisdagkväll som man lätt glmmer bort då man som jag har lyxen att ha så fina vänner som förgyller ens dagar. Jag kan inte säga det ofta nog hur mycket de betyder för mig!

Filmen var små söt men ganska seg och inget jag skulle rekommendera någon att se om man är väldigt mån om sin tid, 1,5 timme är visserligen inte så lång tid, men nästa gång får vi välja något bättre :)



Nu ska jag sova och drömma om ett litet paket som väntar på mig på posten!

Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vad gott det där såg ut!

Skoj med paket :-)



Ja det är ju helt klart JAG som inte är redo för att låta honom sova i eget rum haha... Han brukar sova jättebra, det brukar vara en nappinstoppning eller kanske överflyttning till oss kring 4-5 ibland.



Kram

2010-09-15 @ 07:48:05
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Emma



Åhh så mysigt ni ser ut att ha haft det! De där bollarna ser jättemumsiga ut ;-) Kram

2010-09-15 @ 14:08:25
URL: http://firstladies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0