GOD morgon!

Tittar på klockan sista gången 02.28, alarmet är ställt till 07.45.

Jag och katten ska till veterinären.

Går upp 07.55

Sätter på kaffe, borsta tänderna, steker ägg. Kommer på att det är fel ordning, man ska borsta innan man äter.

Äter ägg med tandkrämssmak

Katt i bur, jag bakom ratten.

Jag fel vägval, blir sen. Ringer Eniro får nummer till veterinären. Berättar att jag är sen

- Ok ok.
 Katten skriker, kör nästan på cyklist, - Använd hjälm för i helvete, skriker jag, katten skriker.

 Kör i regn, katten skriker!

Hittar inte gatjävlen!

Kör fel 3 gånger, frågar efter väg.

Bur ur bil, katt ur bur upp på bord.

-          När fick hin kortison senast?

-          Igår

-          Hon ska vara kortison fri i 3 veckor innan biopsi kom tillbaka den 3 december, Hej då

-          Hej då.

 

Dessutom har jag tagit på strumpbyxorna ut och in!


Stackars katt!


Kommentarer
Postat av: Mia

Oj, vilken morgon! Hoppas resten av dagen går lite bättre :)

2009-11-11 @ 10:27:06
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Sofia

Hehe jo den blev bra, men fy vilken start!

2009-11-14 @ 00:50:09
URL: http://whatiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0