Halloween

Det var ju Halloween nu när vi var i staden med den stora klockan. Jag och mannen knallade runt på Carnaby Street och drack öl. Det festades på gatorna i London och pubarna hade ställt ut höbalar att sitta på och det fanns DJ´s som spelade för hela kvarteret. Mycket trevligt. Och det var inga problem att vara ute då det var ca 15 garder varmt.


Här gör jag mitt bästa för att imitera en Screammask!


När vi gick ner till Oxford Street kom det ett Halloween tåg på roller balades!


Den härliga man gick framför oss en stund och vi skrattade gott, precis när jag skulle be om en bättre bild svängde han av! Tyvärr. Nu skulle se honom framifrån!!!

 Happy delayed Halloween!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0