Sova

Kom hem efter jobb och fick te av mannen, idag har det pratats om viktiga saker och jag hoppas verkligen vi är på väg nu. På väg mot framtiden och det vi önskar, hoppas på och drömmer om.
Det är verkligen en konst att kuna njuta av nuet och samtidigt kunna sätta upp mål för framtiden. För mig är det en balansgång, jag kastar mig gärna och lätt framåt, framåt, framåt! Men nu känner jag att vi så smått börjar hitta balansen utan att svaja för mycket.


Underbara sol som man längtar extra mycket efter så här på hösten!
Men så njuter vi desto mer av den då den är här! eller hur?!

Dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Anders Jacobsson

Bra, min vän!

Balans... Det finns inget annat.

Kram till er!!!

2009-11-03 @ 00:38:34
URL: http://blogg.alltombarn.se/andersjacobsson/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0