Älskade!

Idag gick jag i stan lite och hittade en supersupersnygg jacka på H&M!

(Den var ännu snyggare på! Bild: hm.com)

Tyvärr är den super kort i ärmarna och då är det helt meningslöst att ha den. Jag blev så ledsen!

Nu ska jag krypa ner i sängen med katter, make och bok.
Imorgon är det mys på schemat hela dagen! Jag och Kim ska njuta av varandra alldeles själva när mannen jobbar.
Det är supermysigt att mysa och ha tid med hela familjen ofta men ibland är det oslagbart att bara vara vi två!
Jag älskar vår Skatt så otroligt mycket!
Och Skatten är välsignad med 4 föräldrar som älskar lika mycket! Vilken lycka! 


Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

vad synd att jackan hade korta ärmar! jag har ofta det problemet när jag provar kläder - antingen är benen eller ärmarna för korta på plaggen. skittrist!



hoppas du får en bra dag idag!

kram

2009-10-28 @ 07:59:03
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Sofia

Ja verkligen tråkigt! Mannen tyckte dock inte det gjorde något, med tanke på hur många jackor jag har;) haha

2009-10-28 @ 10:30:48
URL: http://whatiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0