Jag en Vänner nörd!




Bästa BÄSTA, avsnittet är avsnitt 9 säsong 3!
The one with the football

Absoluta favorit repliker:

Chandler: Hold on a second Joe. Where do Dutch people come from?
Joey: Uh well, the, uh, Pennsylvania Dutch come from Pennsylvania.
Chandler: And the other, uh, other Dutch people, they come from somewhere near the Netherlands, right?
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinker Bell come from.
Margha: Oh, my.
Ross: Enough with geography for the insane, okay? Let's play some ball, guys.

Chandler: Guys, guys! Come on, it's Thanksgiving! It's not important who wins or loses. The important thing is, the Dutch girl picked me! Me! Not you! Holland loves Chandler! Thank you, Amsterdam! Good night!

Dessa repliker stod jag och återberättade för maken imorse (han såg avsnittet med mig igår så han ansåg att det möjligtvis kanske var e aning onödigt) och skrattade så jag nästan grät.

Ett smakprov! Men man MÅSTE se hela! Här saknas ca 350 roliga repliker (bla de här ovan).
Mycket nöje!


Kommentarer
Postat av: Emma

sv: hihi ja visst har snön sin charm. ;) men den får gärna komma liiite senare för min del.



åh, vänner! är själv inne i en vännerperiod då jag plöjer igenom alla säsonger, haha. Tröttnar aldrig!

2009-10-06 @ 22:36:37
URL: http://emmarias.blogg.se/
Postat av: Gun

Jag gillar också Vänner! Och får höra repliker från serien ganska ofta av min dotter som nog kan varenda avsnitt utantill:)

2009-10-07 @ 10:23:12
URL: http://horni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0