Mitt Afrika

Ibland kommer en otrolig längtan tillbaka över mig

En längtan tillbaka till den plats där jag och mina vänner upplevde total lycka. Den plats där jag kände lugn, frid och harmoni. Där jag inte behövde tvivla på min existens, där min plats var självklar och jag ville aldrig åka därifrån. Aldrig, jag grät och grät och grät. Planerade att göra en ”den via massajen” , men jag hade ingen massaj.

Det värker ont i bröstet när jag tänker tillbaka. Det värker mer när jag tänker att jag kanske inte kommer komma dit igen.

Mitt Afrika, min del av Afrika.

 

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Åh vilket fint inlägg. Förstår verkligen att du längtar tillbaka. :)



Vi ska se samma som ni såg igår. :) Ska bli så kul. Första gången vi är på bio sedan Charlie föddes.



Kram och ha en härlig söndag.



Förresten... knasigt att inte videon syns. Ska kolla vad som kan vara knas.

2009-10-04 @ 11:35:20
URL: http://annlouise-sjostrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0