Regniga måndag!

Hej ny vecka!

Som det regnar, regn regn regn. Jag tycker att det är ganska mysigt men just idag ska jag cykla, mindre mysigt.
Galet trött är jag också denna måndag. Vaknade pigg och "hoppade" in i duschen. Sen slog tröttheten till igen, men det är bara att köra på och sova tidigt ikväll.
Helgens frukostar var så goda, så goda. Man borde lyxa till det mer på vardagar också, här hemma brukar vi i alla fall tända ljus även om det bara äts fil.


Helg frukost! (strax innan ljusen tänds;)


Idag ska jag gå på Halloweenutställning och ikväll blir det te och soffhäng hos gravida vännen. Det brukar vara det mina höstar består av, te, tända ljus och promenader.

Jag önskar er en härlig måndag!


Kommentarer
Postat av: Mia

Mysig frukost! Ha en fin start på veckan :)

2009-10-26 @ 10:00:24
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Emma

vilket härligt frukostbord =)

2009-10-26 @ 11:40:17
URL: http://emmalajnens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0