Heja Rudolf!

Jag och bonusen, en sådan har jag, bonusen kan vi kalla Kim. Kim och jag tittade på Sunes jul, när Kims pappa låg och sov härom morgonen.
Kim är 3 år gammal. Jag tvingade Kim att titta på Sunes jul. Kim är 3 och förstår inte alltid det roliga om vi säger så.
Men efter att ha sett just denna delen 3345gånger, då det är det roligaste som gjorts, berättar ungen för alla vi möter att:
-Jag och Sofia tittade på...vad tittade vi på?
-Sunes jul.
-Ja, HAHAHAHAHAH "Världens bästa pappa fixa snö" HAHAHAHAHA.

Jag tror att ungen uppfattade att JAG tyckte det av så jäkla roligt när Håkan säger det. Tror jag.

För övrigt är det exakt så här man ska behandla ägg! Heja Rudolf!


Kim själv tyckte det avr roligast när pappa Rudolf åker pulka jäääääätttttteeeeelångt.
Men det tittade vi bara på 2 gånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0