Shut up and eat!

Aldrig hela livet har jag ätit så mycket.
Jag gör tamigfan inget annat. Äter äter äter äter äter ääääter och sen äter jag lite till.
Vid lunchen fick mannen mata mig!
Mata! Sin 26 åriga fru som inte lider av muskelförlamning.
För jag kunder inte få i mig mer ägg. Jag är så innerligt trött på ägg!
Värper snart!
Så nu blir det keso och kött.
Detta blir nog bra. Ge mig veckan ut och jag lagar de mest fantastiska rätter av ägg och keso, i med lite kyckling, bacon, blanda, krydda efter behag.
Voila!


 Hönan hälsar Pukpuuukpukkiiiii
(God kväll ö.a)


Kommentarer
Postat av: Anders Jacobsson

Mmm.... får det lov att vara en liten omelett, handmatad? ;)

2009-09-23 @ 06:16:03
URL: http://andersdagbok.blogspot.com
Postat av: Sofia

Du är för vänlig, man tackar....omelett, det är inte ägg i det va? ;)

2009-09-23 @ 11:11:15
URL: http://whatiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0