Första dagen

på jobbet är avklarad! Det var riktigt kul att vara tillbaka och det gick riktigt bra, alltid trevlig.

Man märker dock i kroppen och knoppen att man varit ledig i nästan 5 veckor, jag är helt slut. Tänker på min stackars make som ska gå från det ena jobbet till det andra. Händig som han är ska han hjälpa några vänner med renoveringen av deras hus! Har därför planer på att vara en riktigt "bra" fru och ha en riktig svensk husmanskost middag väntandes på honom här när han kommer hem.

Det känns verklgen som om hösten kommit på riktigt nu, det blåser, är kallt i luften men ändå riktigt varmt i solen, det är typiskt höstväder för mig. Ni vet när man har svårt att veta vad som blir för mycket respektive för lite kläder. Det brukar sluta med en tjock tröja som ömsom hänger på armen ömsom är på kroppen.
Hur klär ni er i detta väder?


Så här såg det ut när jag och Kim gjorde Hösttavlor ifjol. En enkel och rolig sak att göra med barnen! Kim tycket det var superkul och var mäkta solt när vi var klara!


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

man kan ju alltid hoppas

2010-08-30 @ 20:52:09
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0