Kväller

Hemma igen efter en lugn och ganska seg arbetsdag, imorgon är jag ledig men ska passa Gudsonen så det kommer nog inte vara speciellt lugnt. Ska fundera på vad vi ska hitta på för att trötta ut honom ;)

Såg en gammal bild på mig häromdagen och önskade mig plötsligt långt hår igen. Håret åkte av i våras något som brukar hända varannat år då jag helt enkelt inte orkar "spara" längre


Bilden är ca 5 år gammal!!! och tagen med en dåtidens mobilkamera, men ser ni så långt det var?

Jag klippte av det 4 månader senare då jag skulle resa till Afrika och inte hade möjligheten att tvätta håret mer än max 2 gånger under resan, en omöjlighet med den längden. Så det blev så här, ungefär som jag har det nu. Fråga är kommer jag lyckas spara ut det igen, har jag tålamod till det?




Nu ska jag duka fram lite kvällsfika tills maken kommer hem!

Hoppas ni haft en bra dag!?

//Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0