Helg

 Idag är det fredag för oss, sista jobb dagen innan vi kan få njuta av två lediga dagar. Sol ska det bli i "helgen" också så sol och bad i svärföräldrarnas trädgård väntas på torsdag.

Maken är redan på jobb efter en morgonpromenad som jag inte orkade följa med på, kl 7 frågade han mig sött "Älskling ska du följa med?" Jag svara ytterst charmigt med ett grymt till svar som kan om man lyssnade nog ha låtit som ett "NEJ". Att promenera en timme när en 10 timmars arbetsdag väntar och man somnade 01.30 kändes inte alls lockande. Får njuta av cykelturen till jobbet istället.

Och ni får njuta av min brudbukett, om 19 dagar har vi 2 årig bröllopsdag!



Kommentarer
Postat av: Camilla

Fantastiskt fin bukett, det må jag säga!!



O jag förstår att du inte orkade följa med på morgonpromenad :) Själv var jag på väg med barnen till dagis kl 7.. längtar till semestern så man kan få SOVA länge nån gång :)

2010-07-08 @ 15:35:58
URL: http://husnr8.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack, jag blev super nöjd med den!



Sova är fantastiskt, och det tycker jag som bara har barn 25% av tiden, så jag kan bara tänka mig hur mycket du längtar!

2010-07-08 @ 23:59:58
URL: http://whatiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0