Ledig!

Jag är ledig! Efter en helvetesdag på jobb igår är jag äntligen ledig. I hela 5 dagar, förhoppningsvis slipper jag denna nästan på elaka kollega resten av dagarna innan det är dags för semester. Jag var så arg och ledsen igår, tar på mig allt personligt och tror att jag måste gjort något för att bli behandlad som skit rent ut sagt. men så är det antagligen inte, man kommer inte överens med alla helt enkelt, dock tycker jag man kan behandla sina kollegor och medmänniskor med respekt oavsett om personkemin stämmer eller ej.

Men kvällen igår var härlig med korvgrillning med vänner och massor emd bad för barnen.
Idag har vi varit på stranden och nu ska familjen strax gå ut och äta pizza!

Hoppas ni alal njuter av era lediga dagar, när de än må vara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0