Sommardagar

Solen, himmlen, värmen, livet!
Så underbart livete kan vara, så härligt. Och allt vi behöver göra när det är så är att njuta tänka på stunden som är nu. Även om det just nu för min del är massa jobb så sitter jag på min balkong och njuter av min frukost, sen sitter jag där igen och njuter av mitt "kvällsmål" (grillmat, sallader ibland bara fil och macka).





Jag är övertygad om att livet blir vad man gör det till. Postiva tankar genererar postiva upplevelser och tvätom. Testa en dag ska du få se, om du vågar testa även att ha en "negativdag" se allt från den sämsta sidan du kan, hitta fel i allt och se hur din dag blir, gör sedan tvärtom, se allt från den bästa sidan du kan, hitta något positivt i allt som händer och se hur din dag blir. Utvärdera hur dina olika dagar blev och bestämm sedan hur du vill leva ditt liv! Kanske kan du gissa dig till resultatet och redan nu bestämma dig.
Jag har gjort mitt val.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Vad klok du är! Helt rätt inställning :-)



Ja hur har du kunnat missa att jag börjat blogga hos AFF?? Du läser för sällan helt enkelt haha!



Kram

2010-07-14 @ 12:10:28
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0