Work

Idag var det till att stiga upp tidigt för att börja jobba kl 7, något som jag som sagt inte gjort på ett och ett halvt år. Mannen och Kim förgyllde jobbdagen med att hämta upp mig på min lunch så vi åt tillsammans alla tre. Det var en riktigt"guldkant" på dagen. När jag kom hem bjöds det på hamburgare som grillades på gården. Gravida svägerskan var med. Känns riktigt kul att träffa henne så ofta som vi gör nu i slutet på hennes graviditet, barnet lär känna igen våra röster lika mycket som pappans :) Det ska bli så kul med en yttepytte bebis i familjen. Jag längtar så. Har försökt snacka ut den i flera dagar nu, det går sådär...Men snart så snart, mellan 2-5 veckor sen har vi gullet här!

Vårt gull ligger i rummet bredvid och "läser" Alfons inte alls så trött som vi trodde, men så kan det gå, tycker det är bra att Kim får öva på att bara ligga och ta det lugnt själv. Vår 4 åring har ett ganska stort undehållmigbehov.

Denne svensken ska slänga sig på soffan och se Law and Order! En favorit.


Leende smittar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0