Tillbaka?

Kanske är jag tillbaka i min hörna i bloggvärlden.
Jag har pausat, inget stort har hänt däremot massa smått. Jag blev trött, jag orkade inte jag har segt internet och ingen Iphone så jag orkade inte. Men nu kanske jag orkar, jag är här av egen fri vilja och blogagr på mina villkor för de som vill hänga här. Min blogg är en blogg jag själv hade tyckt om att läsa (så klart, Gud så dumt annars) så välkommen tillbaka.

Livet rullar på, utan bebis, utan mage med bebis i, men jag är vid gott mod och är tacksam för varje dag vi får. Vi tar tillvara på livet som det är just nu!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Välkommen tillbaka :-) Hoppas du stannar länge nu!



Kram

2010-07-05 @ 16:36:40
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0