Italiano

Jag och maken har haft en härlig eftermiddag tillsammans, en sådan där trevlig dag där det inte händer något speciellt med den flyter på i ett härligt tempo. Vi har dessutom fått träfa många av våra fina vänner samt mina föräldrar. Av mina föräldrar fick vi kvällens middag, underbart god korv, parmaskinka och permesan. Till det ett gott bröd och min egengjorda pesto. Så gott så gott!

Nu är vi fantastiskt trötta och jag ska krypa upp i makens famn.

Snart mycket snart ser jag ut så här

förutom att jag kommer ligga i min säng och inte i min väska som sötkatten här gör, alltså i min väska ligger han inte sin egen, han har ingen :)

Dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

Söt katt :)



Tänkte kommentera inlägget ovan, men det funkar inte! Måste vara något krångel med blogg.se´s kommentarsfunktion, mitt inlägg från i förrgår funkar ju inte heller att kommentera...



Hur som helst - det jag skulle säga var att det är totalt livsfarligt att gå och lägga sig en stund när man väl kommit upp, speciellt om man dessutom tagit en promenad och varit lite aktiv! Att lägga sig då är typ som att gå i ide. Dum idé. Tur att du kommit ur sängen nu :)



Grattis till en man som gillar vitt (min är rätt positivt inställd han med :)) - och lycka till med jakten på det perfekta huset :)

2010-09-09 @ 12:00:06
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Emma



Vilken liten sötis! =)

2010-09-09 @ 14:31:56
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja det är något som inte stämmer med kommentarerna. Visst är det döden att gå o lägga sig igen, jag ville inte egentligen men han övertalade mig, och

sen blev jag liggandes en halvtimmer efter han gått!



Visst är han söt katten :) I väskan, haha.

2010-09-09 @ 16:04:39
URL: http://whatiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0