Morning Lördag

"Denna dagen är ett liv" som han sa Farbror Melker. Men det hopps jag verkligen inte, både jag och maken ska jobba. Han på sitt kontor och jag hemma. Gäller att ha disiplin, vilket kan vara svårt ibland, helt plötsligt får jag en sådan lust till att skura badkaret! Märkligt det där :)

Började dessutom denna dagen med att tappa ett vinglas, inte för att jag dricker på morgonen utan för att jag städade undan från igår. Dammsuga kl 8 är inte min grej, men nu är det 2 kvm mindre som behöver städas!

Ni som är lediga får njuta av lördagen och ni andra får göra det bästa av den, som jag ska!



Pussa på dem du älskar varje chans du får.


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Oj, vilken start på dagen! Hoppas du får en fin lördag trots jobbandet =)

2010-09-04 @ 13:27:53
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Sofia

Tack :) Än så länge har dne varit fin, dock inte så mycket jobb :S

2010-09-04 @ 14:40:46
URL: http://whatiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0