Se där..

det gick ju inte alls!!
Kan man inte göra någonting från Iphone på blogg.se?
Fy vad sur jag är. Kanke blir till att flytta bloggen...

Dagen har iaf bjudit på jobb, lunch, kylstädning hos Sandra samt rastning av barn. Barnen blev tröttare än vad vi vuxna blev, väldigt ovanligt men så är de förkylda hela högen.
Och så här mot kvällen upptäcker jag att jag har feber. Har känt mig lite seg i huvudet hela dagen, mne nu när i kom hem slog det verkligen till. Mindre bra planering då jag ska jobba ikväll igen...


Man o barn på upptäcktsfärd i skogen för någon veka sedan.
Idag hittade vi bara en flådd kanin, jag hoppas inte barnen blev traumatiserade...

Nu blir det till att vila en sväng innan nästa jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0