Söndagen

Söndagen har ägnats åt städning och några härliga samtal med en av mina närmsta vänner.

Den senaste tiden har livet varit fullt av sådant som gör att man känner att man knappt, hinner med sig själv, än mindre sina nära och kära. Jag får snabbt dåligt samvete när jag inte ringer och har all tid i världen att prata och lyssna. Men även om man inte hinner ringa och snacka en halvtimme så hinner man alltid någon gång under dagen skicka ett snabbt sms med några få ord som visar att de finns i ens tankar och hjärta. För det gör dem alltid.

Vi har alla perioder i livet när det känns som om allt går mot en och jag är så lyckligt lottad som har så underbara vänner som låter mig älta och tjata om allt tråkigt och jobbigt tills jag inte orkar lyssna på det själv längre. För vi vet att nästa gång är det någon annas tur att ha de tufft och det är då vi behöver någon som lussnar som mest!

Eller som idag, man behöver någon som verkligen förstår vilka fynd man gjorde på shoppingrundan!

Ta vara på dina vänner.


Jag och min äldsta bästa vän (på fjol årets Halloweenfest)
Jag är så otoligt glad för er mina fina fina vänner!


Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Fint inlägg, vänner ska man som du säger vara rädd om =)



Det verkar vara en liten tjej jag har i magen, tvärt om vad vi trodde med andra ord =) Men vi är minst lika lyckliga för det!



Fint inlägg med bebisplagg från H&M här nedan, ska visa upp det jag köpte i helgen senare idag.



Kram!

2010-09-06 @ 09:42:55
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: Emma



Jag känner så väl igen mig i det du skriver. Vissa perioder (ganska ofta tyvärr) får man snabbt dåligt samvete för att samtalen blir med alltför långa mellanrum. Då är man glad över sms funktionen och mailen ;-)



Men riktiga vänner blir inte sura för att man inte hinner ses varje dag eller inte hörs i telefon ofta. De finns där oavsett.



Hoppas din dag blir toppen! Kram

2010-09-06 @ 10:17:59
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Sofia

Mia: Tack!

Så otroligt mysigt med bebis, och en flicka är ju så kul att klä, tycker jag :) Inte för att könet spelar någon roll som sagt :)

Kram

Emma: Visst är det så.

Ha en fin dag du med!Kram

2010-09-06 @ 11:59:24
URL: http://whatiam.blogg.se/
Postat av: Bästa vänner ever!

Hahahah. Nu förstår jag. Vad du är söt. Tack!

2010-09-09 @ 15:01:52
Postat av: Sofia

Haha min fina vän!

2010-09-09 @ 16:00:38
URL: http://whatiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0