Pain

Morgonen här hemma började med kaffe och smärtstillande efter en tuff natt för min del, som tyvärr innehöll en hel del tårar. Men nu är det bättre, så jag ligger i soffan och försöker njuta av mitt kaffe.

Förutom avslutet på grådagen så var den riktigt härlig.
Det blev en riktigt god sallad med kyckling, granatäpple, avacado och pestovinegrett till middag. En trevlig vän som sällskap, en massa prat och chokladmousse på det och kvällen var gjord!


Igår tändes höstens första levande ljus, det kändes ritkgt bra att få pyssla fram ljus brickan, ny för säsongen!

Nu ska jag kurera mig och hoppas på att smärtan försvinner snabbt!

Kram

//Sofia


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

Stackare det lät inte alls roligt, lider med dig. Hoppas du mår bättre under dagen kram

2010-09-02 @ 13:50:03
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0